Monday, June 14, 2010

saya~~~

SAYA PERLU??
kuatkan diri dan azaM...

SAYA PERLU??
baiki SEMULA hubungan dengan ALLAH N HUMAN..

SAYA PERLU??
tingkatkan keyakinan diri...improve yourself..

SAYA PERLU??
tetapkan pendirian saya..

SAYA PERLU??
berkorban baik jiwa mahupun harta demi DEEN ALLAH!!

SAYA PERLU??
berhati2 lam segala tindakan..

SAYA PERLU??
bersihkan diri dari sifat2 tercela..

SAYA PERLU??
tidak lagi bersifat syabwah(keanakan-anakan)..tolongla..anda bukan budak kecik lagi!!!

SAYA PERLU??
ubah segala-galanya dalam mencapai keredhoan-MU..YA ALLAH...

KINI...SAYA tahu khidmat saya SANGAT SANGAT SANGAT diperlukan...
SAYA PERLU bantu ISLAM...

WAHAI SYABAB WA FATAYAT....
DIMANA KAMU SEMUA????????????????????




~Excellent of The Brave Princess~

No comments:

Post a Comment

Search This Blog