Monday, February 15, 2010

holidayyy...


cuti(>_<)
Aku termenung sendirian di ruang bilikku.Fuhh,letihnya..aku mendengus perlahan.kotak fikiranku masih memikirkan perkara yang telah berlaku sepanjang empat hari.Ku kira ini satu percutian yang sungguh bermakna.

"Allah merancang segala-galanya,"ujar sahabatku,Shatirah,sewaktu dalam perjalanan menuju ke rumah Sarah."Hmm..betul,betul,betul.

"Mirah,saya nak pergi rumah Sarah esok.Nak study dengan diorang.Awak nak ikut tak?"soal Shatirah."Nak..nak..,"aku separuh menjerit.Terlebih gembira.Bukannya apa,aku terlalu rindukan sahabat-sahabat smaskl.Walaupun aku tak dapat berkumpul dengan semuanya,sekurang-kurangnya bolehlah dijadikan pengubat rindu.

my friends...


i miss you ...



ktorang wat study group bersama-sama..


study lah teman,supaya ilmu boleh jadi peneman buat teman,walaupun teman tiada di sisi teman...


No comments:

Post a Comment

Search This Blog